En försmak av sommaren

maj 29, 2015

I onsdags kom jag hem till Luleå efter en fantastiskt härlig vecka i Turkiet och Alanya. Vi har verkligen haft kanonväder och hela resan har varit väldigt välbehövlig. Jag har hunnit läsa ut 2 böcker, äta enorma mängder glass (eftersom att det var gratis på hotellet), blivit ganska brun och badat tills hela kroppen såg ut som ett russin.

Nu befinner jag mig hos min mamma i Örnsköldsvik. På måndag börjar jag några veckors arbete med plantering vilket innebär att det också kommer finnas tid för äventyr. Jag älskar att vara här i Övik just för alla möjligheter till friluftsliv. Det kommer att bli orientering, löpning, vandring efter arnäsleden och kanske några cykelturer.

Jag tror jag börjar morgondagen med orientering i Genesmon och Stolpjakten.

Du Kanske Också Gillar

0 kommentarer